Muudatused kampadele

Kõik ideed, ettepanekud, soovitused ja arutlused tulevad siia.
Vasta
Firejannu
Postitusi: 113
Liitunud: 16.09.2013 15:59:07

Muudatused kampadele

Postitus Postitas Firejannu »

I muudatus: liikmete arvu kärpimine

Maksimum kamba liikmete arv võiks olla 20.
Kamba peakorteri esimene level võiks olla mahutada 5 liiget.

See idee oleks kasulik seepärast, et tekiks kampade edetabelis rohkem kampu, kes hakkaks konkureerima üksteisega.

II muudatus: kambaga liitumise piirang


See muudatus on seotud otseselt esimese muudatusega. Kui liige lahkub kambast A, siis tuleb talle 7 päeva pikkune piirang peale, mis takistab tema liitumist kambaga A. Teistesse kampadesse võib ta soovi korral minna. Ja kui piirang möödas, on tal võimalik kambaga A uuesti liituda.

See muudatus on vajalik selleks, et teha varikontode kasutamist kamba arendamisel keerulisemaks.

III muudatus: skoori valemi muutmine


See tekst on mõeldud konkreetselt Rinule.
See osa skoorist, kus on see 10-ga jagamine tuleks muuta 100-ga jagamiseks.
Lisaks tekkis mul idee, et võiks raha osatähtsust skooris suurendada. Ehk lühidalt öeldes, võiks raha 10 korda rohkem skoori anda.

Peakorter võiks ka skoori anda. Kõige lihtsam on sellele valemile otsa topida mingisugune teatud koefitsent.
Level 1: praegune skoor * 1.0
Level 2: praegune skoor * 1.1
Level 3: praegune skoor * 1.2
jne

IV muudatus:

Tavalised rünnakud võiksid võtta 20 käiku. Koos kambaga rünnakud 25 käiku, aga sellel on kamba juhi poolt määratud tingimus. Osa (5%, 10%, 15%, 20%, 25%) röövitud rahast läheb automaatselt kamba arvele.

Kamba skoorivalem on vist endiselt konfidentsiaalne info, siis on teistel mängijatel raske sellel teemal arutleda. Sellest on natuke kahju.


V muudatus:

Kamba juht saab kord päevas igale liikmele määrata mingisuguse rahasumma, mille ta kambalt saab. Lühidalt öeldes on see preemia, mida liige teenib kamba heaks ründeid tehes. Liige saab endale sobival ajal kamba lehelt välja võtta kogunenud raha korraga. Ehk siis ta ei pea iga päev seda raha välja võtma väikeste summade kaupa.
Viimati muutis Firejannu, 30.12.2016 18:30:29, muudetud 1 kord kokku.

foorum
Postitusi: 18
Liitunud: 11.08.2013 00:51:35
Asukoht: Eesti

Re: Muudatused kampadele

Postitus Postitas foorum »

Esimene mõte on väga hea. Teisel mõttel on nii positiivseid (need mis sina välja tõid) külgi, kui ka negatiivseid. Kui just lahkutud kambast saab sinna tagasi minna alles mitme päeva pärast, siis läheks preemiate maksmine raskemaks. Sest suuremaid summasid makstaksegi ründamise teel, sest kaklemine võtab lihtsalt liiga kaua aega. Sama teema on ka raha ostmise/müümisega...
Kujundus: Enternum 2010
* Kunagine enternumi sõltlane .

rinu
Administraator
Postitusi: 503
Liitunud: 25.07.2013 16:26:37

Re: Muudatused kampadele

Postitus Postitas rinu »

I
Systeemis on sarnane idee välja pakutud. Iseenesest hea mõte ja väga lihtne teha. Peab mõtlema selle üle veel, et mis numbrid kõige paremini sobiks. Kindlasti ei oleks kõik mängijad sellega päri.

II
Minu teadmise kohaselt ei ole antud käitumine kasutusel ainult varikontode kasutamiseks. Seda kasutatakse ka preemiate maksmiseks. Varikontod on tõeline peavalu ja nende takistamiseks peab midagi tegema aga antud lahendus ei ole õige.

III
Mõtlesid 100-ga jagamise asemele 10-ga eks. Praegu on 100 igal pool ja kui 10 peale muuta saab rahast 10 korda rohkem skoori. Kas soovid täpsustada, miks selline ettepanek? Skoori valem on väga tundlik teema ja iga muutus vajab head põhjendust. Oled ise arvutanud, kui suur osa skoorist on rahast praegu ja peale seda? Kuidas see seostub levelite hindade ja nendest saadava skooriga?
Kui skoori valemit muuta siis ainult uues maailmas, mis nüüd jaanuaris avaneb. Praegu käivates maailmates ma ei ole nõus sellist asja tegema.

Mis on peakorter?

IV
Mis mõttekäik seal taga on? Miks peaks kamba abiga ründamine vähem käike võtma? Mida annaks mängule juurde see, kui osa röövitud rahast kamba kontole läheks?

Firejannu
Postitusi: 113
Liitunud: 16.09.2013 15:59:07

Re: Muudatused kampadele

Postitus Postitas Firejannu »

Ma ei mäleta enam seda skoori valemit detailselt ja see pole enam mul kuskil kirjas ka :(. Nüüd värskema peaga mõeldes oma ideedele, siis see skoorivalemi muutmine vb polegi eriti mõtekas. Vähemalt mitte nende mõtete tõttu, mis ma pakkusin.

Peakorter ongi need väike ladu, suur ladu, keskmine ladu, pilvelõhkuja jne. Ma pole aastaid enternumi mänginud, mistõttu mul pole detailid meeles. Ma lihtsalt üritasin kuidagi oma mõtteid serveerida kirjutades level 1 peakorter ja level 2 jne.

Kamba liikmete arvu piiramine max 20-le on hädavajalik. Enternumis on alles jäänud vähe mängijaid. Paistab, et suurem osa kasutajaid on varikontod ja ebaaktiivsed kontod. Kui nendest aktiivsetest ja õigetest mängijatest kõik läheksid kampadesse, siis moodustuks mingi 1 terve (36 liiget) ja 1 poolik kamp (25 liiget umbes) ja siis mõned üritavad teha veel mingeid 5 liikmelisi kampu :D.
Kui aga kamba liikmeid alguses on ainult 5 või 8, siis kõigile ei jagu gänge, mistõttu tuleb neid juurde teha :P. Ja mida rohkem neid kampu on, seda rohkem konkurentsi. Konkurents kampade seas on see võlusõna, mis enternumi märgatavalt turgutaks.

See 7 päevane piirang, mis kambast lahkudes tekib. On vajalik, sest varikontod, millega kambale ründeid tehakse on ju kambast väljas. Kui juhtkonnast keegi logib varikontodesse sisse, siis ta liitub selle kambaga ja teeb ründed ära ja siis lahkub kambast ja ootab õhtuni kuna jälle 700 käiku sinna varikontole tiksub. Ja seejärel logitakse teise varikontosse sisse ja liitutakse kambaga ja tehakse jälle ründeid. Ning kui ründed tehtud, siis jälle lahkutakse. Sellist skeemitamist on olnud vanas enternumis küllalt, kui kambas oli 36 liiget, aga kambale tehti päevas ründeid 45 kontoga näiteks.

Varikontode kasutamine on kontrolli alt väljas relvade smuugeldamise tõttu. Kui nt relvade röövimine eemaldada mängust, siis jälle mäng selle võrra igavam :/. Kahjuks ei tule mulle midagi huvitavat pähe, et seda varikontode probleemi vähendada. Pead palkama endale ustava ja aktiivse admini, kes viitsiks, oskaks ja saaks tegeleda varikontode püüdmisega.

Firejannu
Postitusi: 113
Liitunud: 16.09.2013 15:59:07

Re: Muudatused kampadele

Postitus Postitas Firejannu »

See kamba abiga ründamine võtaks vähem käike, on kasulik ainult siis, kui raha annaks kambale rohkem skoori. Ehk siis kamba raha roll on suurem. Liikmed ei raatsi vabatahtlikult kambale raha annetada, siis juht saab määrata väikese maksu kamba abi kasutamise eest. Nt kui mängija satub peale mingile miljardärile, kellelt ta kamba abi kasutades raha piistu paneb, siis väikene osa sellest rahast läheb automaatselt kamba tasku nö selle teenuse eest, mida ta kasutanud on.

Firejannu
Postitusi: 113
Liitunud: 16.09.2013 15:59:07

Re: Muudatused kampadele

Postitus Postitas Firejannu »

foorum kirjutas:Esimene mõte on väga hea. Teisel mõttel on nii positiivseid (need mis sina välja tõid) külgi, kui ka negatiivseid. Kui just lahkutud kambast saab sinna tagasi minna alles mitme päeva pärast, siis läheks preemiate maksmine raskemaks. Sest suuremaid summasid makstaksegi ründamise teel, sest kaklemine võtab lihtsalt liiga kaua aega. Sama teema on ka raha ostmise/müümisega...
Preemiate kohta ütles Reemi omal ajal, et see on mängijate oma looming/üllitis/vaimusünnitis ja on kamba juhtidede poolt vabatahtlikult määratud, et motiveerida liikmeid ründama. Aja jooksul see muidugi kujunes kampade jaoks kohustuslikuks osaks, aga mänguga see otseselt seotud ei ole. Mina näiteks olen kogu aeg pooldanud seda, et seda raha kantimist ühelt kontolt teisele ja preemiate maksmist raskendada. Siiski pean tunnistama, et see pole eriti mõistlik, sest mu suhtumine kampadesse on aegade algusest kallutatud olnud :P.
Kui seda raha kantimist preemiamaksjate poolt aidata säilitada, siis kambal ei jäägi muud üle kui ainult see, et preemiamaksja on kogu aeg kambast väljas :D.

Samas on ka mõeldav muudatus V... ehk siis kamba juht/abijuht saab kamba rahast jagada mängijatele kord päevas teatud summa (mingi limiit peaks olema) ja siis mängija saab mingist kambas olevast fondist vms kogunenud raha välja võtta. Ehk siis liige ei pea iga päev mingeid väikseid summasid välja võtma. Säärane muudatus nö legaliseeriks preemiad... või siis teeks need otseselt mängu osaks, mida need nagu nii juba on :D. Reemi ajal oleks see olnud revolutsiooniline idee. Kunagi üritasin vist sarnast asja foorumis välja tuua küll, aga toetust see siis ei saanud.

See peaaegu muutumatu kampade süsteem, mis kogu aeg olnud on... on täielik jama. Mängijad teevad ründeid 20 käigu eest. Kamp teenib 2 käiku (või oli 1 käik ikka?) endale, mille eest ta saab 1 relva. Kui aga mängijad ostakse endale ise relvad, siis 20 käigu eest saab 10 relva. Kusjuures mängijate relvad annavad rohkem rünnet/kaitset kui kamba relvad. Vähemalt vanas enternumis oli niimoodi. Ehk siis, mida ma öelda tahan on see, et mängijatel pole mõtet üldse kambale energiat kulutada, sest kui nad kulutaks kõik käigud enda arendamiseks, siis saaks nad sama tugeva ründe ja kaitse, kui kampadel on. Mäletan, et ma paar korda üritasin kampade süsteemis muudatusi ja ideid välja pakkuda, aga need polnud piisavalt head, et need Reemile ja teistele mängijatele atraktiivsed tunduks.


Rinu... midagi on väga mäda selles mängus mängijate skooridega. Kuidas need saavad olla kümneid kordi suuremad kui Reemi ajal? Kui need skoorid nii suured on, siis saab aktsiatelt nii kergelt raha teenida ja tekib tohutu inflatsioon.

Mingi kammajaa on siin proxydega. Ma ei saa enternumi lehele, ütleb, et ma kasutan proxyt :(. Ei kasuta ju.

rinu
Administraator
Postitusi: 503
Liitunud: 25.07.2013 16:26:37

Re: Muudatused kampadele

Postitus Postitas rinu »

Ma olen nõus sellega, et need preemiad on mängijate väljamõeldis ning ei peaks olema mängu osa. Preemiate maksmise lihtsamaks tegemine ja samas raha liigutamise piiramine on otseses vastuolus.

Skooride alandamine on pikemat aega plaanis olnud. 4. maailm sai küll veidi väiksemad aga see ei lahendanud probleemi. Peab nüüd kähku mõtlema mida uue maailmaga teha.

Vasta